Iron Man 3 & Thor: The Dark World & Captain America: The Winter Soldier - vulnicure

6 Şubat 2016 Cumartesi

Iron Man 3 & Thor: The Dark World & Captain America: The Winter Soldier

Iron Man 3 (2013)
Yönetmen: Shane Black
Senaryo: Drew Pearce, Shane Black
Oyuncular: Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Guy Pearce, Rebecca Hall, Jon Favreau, Ben Kingsley, Paul Bettany, Ty Simpkins
Süresi: 130 dakika
IMDb puanı: 7,3
Ülke: Amerika Birleşik Devletleri

Film hakkında söyleyebileceğim şeylerden ilki, yaklaşık olarak ilk bir saatinin gerçekten beni hiç sarmadığı yönünde. Tony'nin evine yapılan saldırıdan sonrası keyifliydi, ama ortalamanın çok da üzerine çıkamadı. Iron Man'den ziyade Tony Stark'ın kendisine odaklanmasına rağmen pek sevemedim ben bu filmi. Çünkü onun böyle olmasının nedenleri bize tam olarak sunulamadı diye düşünüyorum. Yine de Iron Man 2'nun yanında daha iyi bir film olmuş.

Kötü adam olarak Mandarin çok hoşuma gitmişti, ancak işin aslını öğrenince biraz hayal kırıklığına uğramadım değil.

Görsel açıdan gerçekten hakkını yememek gerek, mükemmel olmuş.

Thor: The Dark World (2013)
Yönetmen: Alan Taylor
Senaryo: Christopher Yost, Christopher Markus, Stephen McFeely
Oyuncular: Chris Hemsworth, Natalie Portman, Tom Hiddleston, Anthony Hopkins, Christopher Eccleston, Jaimie Alexander, Zachary Levi, Ray Stevenson, Tadanobu Asano, Idris Elba, Rene Russo, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Kat Dennings, Stellan Skarsgård
Süresi: 112 dakika
IMDb puanı: 7,1
Ülke: Amerika Birleşik Devletleri

Bir solukta izlediğim Marvel filmlerinden biri oldu Thor: The Dark World. İlk filmini pek sevememiştim ancak Tom Hiddleston'ın Loki olarak başlı başına harika bir iş çıkarttığını düşünmüştüm. Aynı şekilde Avengers'ta da bu devam etmişti. Bu filmde de Hiddleston çok daha harika bir performans ile karşımızdaydı. Loki karakteri o kadar muhteşem ki diğer karakterler hakkında düşünmeye bile fırsat bulamıyorum diyebilirim :)

Bazı sahneler bana farklı filmleri hatırlatmadı değil, internette de bunun hakkında birkaç yorum görünce bunu düşünen tek kişi olmadığımı anladım, ve bunu belirtmeden geçmemek olmaz. Yine de pek çok açıdan izleyicisine keyif veren bir film olduğunu düşünüyorum, filmi sevdim.

Captain America: The Winter Soldier (2014)
Yönetmen: Anthony Russo, Joe Russo
Senaryo: Christopher Markus, Stephen McFeely
Oyuncular: Chris Evans, Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson, Robert Redford, Sebastian Stan, Anthony Mackie, Cobie Smulders
Süresi: 136 dakika
IMDb puanı: 7,8
Ülke: Amerika Birleşik Devletleri

Captain America'nın ilk filminden çok daha başarılı bir film olduğunu tereddütsüz söyleyebilirim. Öncelikle sürükleyici bir senaryo var karşımızda; bu senaryoyu da mükemmel aksiyon sahneleri, rollerinin hakkını veren oyuncular destekliyor. Oyuncular gerçekten başarılı, hepsi rolüne tam gitmiş kesinlikle.

Biraz ileriye götürüp şu ana kadar izlediklerim arasında en iyi Marvel Studios filmiydi diyebilirim.

4 yorum:

  1. Iron Man'in en sevdiğim filmi ilkiydi, devam filmleri benim için hayal kırıklığı oldu. Thor'da Loki'yi ben de başarılı buldum, filmde Natalie Portman'ı bir türlü sevemedim, aslında beğendiğim bir oyuncu. Captain America benim de favorilerimin arasında :))

    YanıtlaSil
  2. Düşüncelerine tamamen katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Başladık mı Agents Of SHIELD'a? Hmm? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım başladım :D Ancak okullar da açılıyor, bakalım ne kadar zamanda bitirebilirim...

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)