Mim: Yayınevleri - vulnicure

6 Şubat 2016 Cumartesi

Mim: Yayınevleri

Merhabalar,
Çok uzun zamandır mimlenmiyordum, Okuyan Muggle tarafından mimlendiğimi görünce sevindim :) Kendisinin mim yazısına gitmek için tıklayın.

1. En sevdiğiniz yayınevi hangisi?
Can Yayınları ve Sel Yayınları arasında çok kararsız kaldım, sanırım ikisi de diyeceğim. İki yayınevinin de yayımladığı eserleri hakkıyla bizlere sunduğunu düşünüyorum, ayrıca tasarım olarak da gözüme hitap ediyorlar.

2. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın.
Can Yayınları'ndan çıkan George Orwell'ın Hayvan Çiftliği en sevdiğim kitaplardan biri, çok kısa bir kitap olmasına rağmen anlatım tarzı, anlatım türü (fabl), verdiği mesaj, tasvirleri, kısacası her şeyiyle beni kendine hayran bırakan bir kitap olmuştu. Yayınevinin çevirisi de çok başarılıydı.

3. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.
Bu da Sel Yayınları'ndan çıkan Harper Lee'nin Bülbülü Öldürmek kitabından:
"Kaplumbağalar hissedemez, aptal," dedi Jem.
"Hiç kaplumbağa oldun mu?"

4. Yazarın başka okuduğunuz veya önerdiğiniz bir kitabı var mı? Varsa, adı ne?
George Orwell'dan Bin Dokuz Yüz Seksen Dört kitabını yine Can Yayınları'ndan okumuştum, herkesin de okuması gerektiğini düşünüyorum.

5. Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmasa ne hissedersiniz?
Üzülüp hayal kırıklığına uğrardım ancak ilk kitabım olduğundan kendimi geliştirme çabasına girerdim. Ayrıca bu iki büyük yayınevinden çıkmış, o bile yeter :)

6. Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi / hangileri?
İkisinden de kabarık bir listem var :ı Önce elimdekileri bitirsem daha iyi olur, o yüzden şimdilik boşveriyorum bunu :)

Sanırım pek çok kişi zaten mimlenmiş, o yüzden mimlenmeyen kimler varsa kendilerini mimliyorum :)

8 yorum:

  1. Bülbülü Öldürmek'i hala okumamış olmak üzüyor beni. Alıntıyı da okuyunca içim gitti :D En kısa zamanda okumak istiyorum. George Orwell'den Hayvan Çiftliğini yakınlarda okudum ve çok beğendim, 1984 de okunmayı bekleyen kitaplarımdan. Onu da hemen okuyabilirim umarım. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de umarım en kısa zamanda okursun, birbirinden güzel kitaplar :)

      Sil
  2. can yayınlarını da sel yayınlarını da severim , ortak beğeniler bulmak ne güzel :D

    YanıtlaSil
  3. Salam. George Orwell in kitabını almış olsam da hələ başlamamışam. Ancaq 1984 o qədər təsirliydiki. Əminəm bu da elə olacaq.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Okumaktan keyif alacağınıza eminim.

      Sil
  4. Benim listemde de Sel var :) Evet ben üzerime alındım ve cevapladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlemek içimden geçmişti :)) Hemen bakıyorum.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)