Tokyo Ghoul Cilt 1 & Bleach Cilt 1-2-3 - vulnicure

2 Şubat 2016 Salı

Tokyo Ghoul Cilt 1 & Bleach Cilt 1-2-3

Yazar: Sui Ishida
Çizer: Sui Ishida
Sayfa sayısı: 232
Yayınevi: Gerekli Şeyler Yayıncılık

"Tokyo"da...

...Bir "umutsuzluk" saklanıyor...

İnsanların arasına karışıp, onları avlayan ve bu cesetlerle beslenen esrarengiz "insan"lar..

İnsanlar onlara "gul" diyor. Genç bir adam, bu esrarengiz "insan"lardan biriyle tesadüfen karşılaşınca...

...kaderi aksi yönde değişmeye başlar! (arka kapaktan)

Hayatımıza girdiği gibi bir anda efsaneler arasında gösterilen -ki buna kesinlikle katılmadığım- Tokyo Ghoul'ün mangası kasım ayında Gerekli Şeyler Yayıncılık'tan çıkmıştı. Ben de aldığım gibi okudum, ancak blogumda yayınlamak için birkaç cildi çıksın da alayım diye bekledim. Belli ki çıkacağı yok :(

Konusu Tokyo'da yaşayan Ken Kaneki isimli üniversiteli kitap tutkunu bir gencin etrafında dönüyor. Kendisinin hoşlandığı Rize Kamishiro adlı bir kız aslında bir ghoul ve onunla randevusunun sonunda Kaneki'ye saldırıyor. Bir şekilde kurtulan Kaneki'nin hayatta kalması için kendisine Rize'nin organları naklediliyor ve böylece Ken Kaneki yarı insan yarı ghoul olarak yaşamını sürdürmeye başlıyor.

Başarılı ve tatmin edici çizimler, heyecanlı bir hikaye ancak çok da "vay" dedirten bir manga olduğu kanaatinde değilim. Animesinden farklı yanlarını görmek adına ciltler çevrildikçe muhtemelen alıp okurum.

Yazar: Tite Kubo
Çizer: Tite Kubo
Sayfa sayısı: 184 (1. ve 2. cilt), 192 (3. cilt)
Yayınevi: Gerekli Şeyler Yayıncılık

Ichigo Kurosaki, on beş yaşında, hayaletleri görebiliyor. Bu özelliği taşımasına rağmen gayet rahat bir hayat sürdürüyordu ama bir gün aniden kendine Shinigami diyen bir kız ortaya çıkar ve "hollow denilen kötü ruhların saldırısına maruz kalırlar. Ailesi de tehlike altındadır. Bakalım, şimdi Ichigo ne yapacak? (1. cildin arkasından)

Mükemmel çizimlerine rağmen olaylar açısından ortalamanın biraz üstü gittiğini düşündüğüm Bleach hakkında şimdilik söyleyeceğim çok fazla bir şey yok. Sıradaki ciltlerini alıp okudukça olaylar hakkında daha fazla fikir sahibi olabilirim diye düşünüyorum. Ama hepsini elime aldığım gibi okuduğumu belirtmeden geçmemem gerekir.

Kasım ayından beri taslak yayın olarak duran bu yayını da aradan çıkarmış olayım dedim. Bu arada konu dışı olarak Iron Man 3'yi sonunda izleyebildim. Thor: The Dark World ve Captain America: The Winter Soldier'ı da izleyip en kısa zamanda görüşlerimi sizlerle paylaşacağım :)

9 yorum:

  1. Tokyo Ghoul çok merak ettiğim Mangaların başını çekiyor neredeyse ama yorumundan sonra tereddüte düştüm açıkçası.. Yine de konusu güzel bir denemekten zarar çıkmaz, belki ben beğenirim :D Paylaşım için teşekkürler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sen seversin, oku :) Zaten kötü de demiyorum ama biraz fazla abartılıyor gibi...

      Sil
    2. Şey, mimlendin ^.^ http://okuyanmuggle.blogspot.com.tr/2016/02/mim-yayinevleri.html

      Sil
    3. Aaa :D En kısa zamanda hemen ben de yanıtlayacağım, teşekkürler :))

      Sil
  2. ama ben blog tasarımını çok sevdiimm :) sanırım keşfetmek için biraz geç kaldım ama olsun :) Bleach'in animesine başlayacaktım da çok fazla geldi bölüm sayısı başlamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :D Çok sevindim Evet biraz fazla, ben de mangayla başlayayım dedim:)

      Sil
  3. 3. CİLT 3. SEZONUMU ANLATIYOR ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu çok bir bilgim yok ama zannetmiyorum.

      Sil
  4. 3. CİLT 3. SEZON ANLAMINAMI GELİYORRR ?

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)