Kitap Alışverişi #7: İdefix'ten İlk Kitap Alışverişim - vulnicure

13 Şubat 2015 Cuma

Kitap Alışverişi #7: İdefix'ten İlk Kitap Alışverişim

Herkese merhaba!
Bu akşama doğru, 2 gün önce İdefix'ten sipariş ettiğim kitaplarım geldi. Aslında D&R'dan sipariş edecektim, sepetteydi aynı ürünler -Bülbülü Öldürmek olmayarak- ancak sonra aklıma Sabit Fikir dergisi geldi ve İdefix'ten sipariş etmeye karar verdim. Daha ucuza geldi, üstüne ek olarak da Bülbülü Öldürmek kitabını aldım. Kitaplarımın 2 günde gelmesi ve hasarsız olması tabi ki beni epey sevindirdi. Artık İdefix'ten alışveriş yapmayı düşünüyorum. Neyse, kitaplara geçelim. Toplamda 7 kitap, 1 dergi aldım. 1 dergi de sağ olsunlar hediye göndermişler.

Pegasus Yayınlarından aldığım kitaplar Bu Yıldız Asla Sönmeyecek ve Hush Hush serisinin son kitabı Final oldu. Bu Yıldız Asla Sönmeyecek kitabını okumayı çok istiyordum ancak açıkçası fiyatı pek uyguna gelmiyordu. Burada uygun diye aldım sonunda. Aynı şekilde Final de öyle. Hush Hush'ı sonunda bitireceğim.

İthaki Yayınlarından ise Hobbit'i ve Kıyamet Gösterisi'ni aldım. Tez zamanda okumayı istiyorum her ikisini de, ikisi de benim için değerli kitaplar.

Fotoğraf bulanık çıkmış, özür diliyorum herkesten.
Epsilon'dan Taht Oyunları'nın 2. kitabı Kralların Çarpışması Kısım 1, Sel Yayınlarından Bülbülü Öldürmek ve Ayrıntı Yayınlarından Dövüş Kulübü kitaplarını aldım.

Sabit Fikir'in son sayısının yanında 2013 Aralık ayının sayısını da göndermişler, sevindim.

Herkese mutlu günler!

4 yorum:

  1. Çoook güzel kitaplar , güle güle oku :D CNR'a kadar alışveriş yapmayayım dedim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler! ^-^ Hahaha, ben de diyordum ama dayanamadım :D

      Sil
  2. Sizi takibe aldım. Eğer siz de hala beni izlemiyorsanız beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)