Meydan Okuma 10. Gün - vulnicure

21 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 10. Gün

Bize biraz da güçlü yönlerinizden bahsedebilir misiniz?

Kararlıyım. Her ne olursa olsun bir konuda bir karar almışsam o kararımdan dönmem. Ama bu özelliğimi seven tek bir insan tanımıyorum hayatımda. Kararlılığım pek çok hedefime ulaşmamı sağladı ama kötü bir huy olarak, bir zamanlar çok değerli olan o hedef ulaşılabilir olduğunda benim gözümde değerini yitirir.

Hafızam kuvvetlidir ve gözlerim 5 numara miyop olmasına rağmen detayları çok rahat fark ederim. İletişim kurduğum insanın gözlerinden, araba aynası/camından vs. pek çok şeyden çevremi çok rahatça izlerim. -Bu özelliğimi çok sevdiğim bir arkadaşımdan kazandım- Bir de çok çok iyi rol yapabiliyorum. Hiç hafife almayın, bu konuda gerçekten kendime şaşırıyorum bazen. 

Güçlü bir yön sayılır mı bilmiyorum ama aklıma son olarak bir şey daha geliyor. Ben kafamda sürekli olarak olasılık hesaplamaları yaparım. Matematiksel olasılıklar değil, geleceğim açısından olumlu olumsuz aklıma gelen her olasılığı düşünür ve onlara hazırlıksız yakalanmamaya çalışırım.

Meydan okumada 10 gün devrilmiş. Hoş, ben katılalı birkaç gün oluyor :) Tüm sorulara gitmek için tıklayın.

4 yorum:

  1. Kararlılar kulübü :)

    Hafızam çok kötüdür ve bunu da geliştirmek, iyiye götürmek için hiçbir çaba sarfetmiyorum. Bol bol unutup geçiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de en iyisi öylesidir. Sonra birisi kötü bir şey yaptığında unutmayıp komplo teorileri falan kuruyorum ben :(

      Sil
  2. Ben de kararlıyımdır aslında ama sadece dersler konusunda sanırım :D Son özellik çok hoşuma gitti, o olasılık hesaplama özelliğin.. Çünkü ben vereceğim kararlar konusunda çok büyük çelişkiler yaşayan bir insanımdır. :/ Hangi kitabı okuyacağıma bile kendim karar veremiyorum bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dersler konusunda kararlılık kadar güzel bir şey var mı... :)

      Teşekkür ederim, ben de bu özelliğimi seviyorum :D

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)