Meydan Okuma 11-12 - vulnicure

22 Nisan 2016 Cuma

Meydan Okuma 11-12

Biraz da zayıf yönlerinizden?

Utangaç ve içine dönük biriyim öncelikle. "Ben seni başta hiç sevmemiştim, çok soğuk bulmuştum ama aslında çok iyi biriymişsin." kişisi benim. Bir ortama yeni katılmışsam ağzımı bıçak açmaz. Bazen bir mekana gittiğim zaman görevlilere soru sormaya bile çekinirim, kafamda 500 kere tekrarlamam gerekir. Çok detaycı ve özellikle kendimi eleştirebilen birisi olmama rağmen karşıdan birinin beni eleştirmesine asla gelemiyorum. Hatta bildiğiniz kırılıyorum, günlerce eleştirildiğim konuyu düşünüyorum. Birinin beni kırması çok kolaydır ama genelde karşı taraf bunu çakmaz bir de. Reddedilmekten, geçiştirilmekten, aklınıza gelebilecek her şeyden kırılma payı çıkarıyorum kendime yahu. 


Bir de dizilerde, filmlerde biraz hüzünlü bir sahne olsun hemen ağlarım. Bakınız bu kendi hayatımda olmaz ama ekran karşısında her türde filmde/dizide sık sık ağladığım görülmüştür. Sinemaya peçetesiz gitmiyorum sırf bu yüzden.

İlk arabanız neydi? Peki ya şu an kullandığınız araç?

Biraz açgözlülük olacak ama ben şimdiden yarınki soru hakkımı da kullanıyorum. Bunun sebebi şu ana dek hiç arabamın olmaması. O sebeple bu soruyu hemen geçmiş olayım. Arabam olsaydı da çok süper bir şey olmasına gerek yok canım, bir Lamborghini yeter :P

8 yorum:

  1. Ben de çok sulugözlüyümdür. Animasyonlarda bile, romantik komedilerde bile ağlıyorum yahu :D Ve ben de dışarıdan çok soğuk, ukala, kendini beğenmiş görünüyorum, insanlar beni tanıdıktan sonra aslında hiç göründüğüm gibi olmadığımı söylüyorlar. Niye öyle görünüyorum ki acaba yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :(

      Evet, sonuçta insan tanımadığı insanlara karşı ne kadar samimi görünebilir ki, ben de bilemiyorum :D

      Sil
  2. ""Ben seni başta hiç sevmemiştim, çok soğuk bulmuştum ama aslında çok iyi biriymişsin."" :)) Aynı ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hep toprak burçlarından geliyor :))

      Sil
  3. Sulugözlü olma dışında kendimi okudum sanki :-) Bayağı benziyormuşuz. Ben o kıskançlık ve kırılma huylarımı törpülemeye çalışıyorum ve biraz başardım. Bana hiç faydası olmadığı gibi üzülmeme neden oluyordu. Artık daha rahatım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son zamanlarda insanları daha az kıskandığımı hissediyorum, gerçekten insan daha mutlu oluyor. Dediğiniz gibi, faydası da yok zaten. En iyisi.

      Sil
  4. Blogunda tura çıktım sayılır, yazılarını beğendim :)
    Biraz bakınca hatırladım, doğum günümüz aynıydı seninle. Belki bu yüzdendir ilk paragraf tıpkı ben! Dışarıdan çok soğuk gözüküyorsun ama hiç öyle değilmişsin lafını o kadar çok duyuyorum ki. Bir ara çok takıyordum bu duruma ama artık boş verdim gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoş geldin :)

      Aaa, ne güzel :) Başak burçları genel olarak böyle sanki. En iyisi de boş vermek zaten.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)