Meydan Okuma 9. Gün - vulnicure

20 Nisan 2016 Çarşamba

Meydan Okuma 9. Gün

Hangi alanda iyi olmak isterdiniz?

İyi olmak istediğim alanların başında kendimi bildim bileli resim geliyor. Daha doğrusu çizim yapabilmek. Güzel resim çizmek için belki belli başlı eğitimler almanız elbette gerekli ancak o yetmiyor. İlla ki bir yeteneğiniz olmak zorunda. Ve benim yeteneğim çöp adamlarla sınırlı :(

Bazen zihnimde resim çizdiğimi hayal ediyorum, canlandırıyorum, çok hoşuma gidiyor. Keşke gerçekte de yapabilsem o hayal ettiğim çizimleri demeden edemiyorum. Çevremde çok iyi resim çizen insanlar var -kimisinin kariyeri bunun üzerine kurulu/kurmayı düşünüyor- ve onları öyle kıskanıyorum ki. Çizdikleri inanılmaz şeyleri görünce içim gidiyor.

Bunun yanı sıra tam bir sözelci olduğum için sayısal alanlarda daha başarılı olmayı da dilerdim. Ama bu konuya pek de takılmadığımı söylemek zorundayım :)

Meydan okumadaki sorular pek bir keyifli ama yanıtlamak akşam tam da yoğun olduğum saatlerde aklıma geldiği için üzerine pek düşünmeden hızlı hızlı yanıtlıyorum soruları. Biraz daha özenli yanıtlasam daha güzel olacak :) 10 gün olmuş neredeyse. Bu arada meydan okumanın tüm sorularına gitmek için tıklayın.

6 yorum:

  1. Bence çizmeyi bu kadar istiyorsan denemelisin:) Olabildiği kadar yol alınabileceğine inanıyorum bu konuda. Yani çalışmaya ilk başladığınız zamandaki gibi kalmayacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alınabiliyor ama ben biraz umutsuz bir vakayım galiba :) Yine de denemek istiyorum.

      Sil
  2. Küçükken benim de resme yeteneğim vardı fakat ne olduysa bir anda yokoldu. Hatırlıyorum, ortaokulda herkes ne kadar iyi çiziyorsun derken liseye geçtiğimde bu nedir yahu diyordu. Zaten üniversitede çöp adama kadar gerilemiştim :D

    YanıtlaSil
  3. Söylediklerine katılıyorum, resim kesinlikle yetenek istiyor her ne kadar eğitimi de gerekli olsa da ilk önce kabiliyete sahip olman gerek.. Bende de hiç resim yeteneği yoktur. :/ Ben de kendi alanımda, yani dil, çevirmenlik alanında iyi olmak istiyorum. Dillerime dil eklemek en büyük hayalim, o kadar uçuk olmasa da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi alanın olarak gördüğün bir konuda kendini geliştirmek muhteşem bir şey olmalı:) Umarım hayalini elinden geldiğince gerçekleştirebilirsin Gözde :D

      Ben de kendimi dil konusunda yetenekli görüyorum, bu konuda kendimi elimden geldiğince geliştirmeye çalıştım, hala da devam ediyorum. Çok güzel bir şey.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)