Bazı Şeyler - vulnicure

15 Nisan 2016 Cuma

Bazı Şeyler

bu yazıyı okurken siz okuyucularım
Merhabalar,
Epeydir yazmıyorum, taslaklara baktığımda tamamlanmış sayılabilecek birkaç yazı olmasına rağmen. Mesela Batman v Superman: Dawn of Justice filmi 25 Mart'ta vizyona girmeden önce, izlediğim tüm Batman filmleri hakkında bir yazı hazırlamıştım ama izlememiş olduğumu fark ettiğim iki filmi izleyip paylaşırım demiştim. Ama, ben filmleri izleyemedim ve yazıyı da paylaşamadım. Vizyona yeni giren filmi de izledim, hatta iki kere izledim, ama hala yorumlamadım. Yanılmıyorsam başka da film izlemedim bu ay. Dizi olarak biraz Sex and the City, biraz Gossip Girl, iki ayda ikisinden de kaç sezon devirdim. Ki GG benim ergenliğe geçiş dönemimin dizisi, her bölümünü izledim yani. Ama kafa dağıtmak için ideal olunca bırakamadım.

Twitter'dan takipleşiyorsak yeni bir blog açmış olduğumu belki okumuşsunuzdur. Bu yeni blogumu günlük olarak kullanıyorum, bu yüzden gizli tuttum. İçimi oraya dökmeye başladım çünkü hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak iyi hissetmiyor(d)um. Hepimizin hayatında olur böyle dönemler: her şey ters gider, desteğe ihtiyacınız olur, desteğini beklediğiniz insanlar size destek olmaz köstek olur ve siz de o şokla sorunlarınızı kafanızda daha çok büyütürsünüz. Huyum kurusun, böyle zamanlarda pek vurdumduymaz, başına buyruk bir insana dönüşüyorum. Dönüşüyorum demek hatalı olur aslında, ben zaten böyle biri sayılırım ama bu zamanlarda çok daha farklı boyutlar alıyor. Sonuçlarıysa benim açımdan olumsuz oluyor, kötü hatıralar kazanıyorum. -Bazen iyi hatıralar da kazanıyorum gerçi- Uzatmayayım, böyle zamanlardı işte. Bu yüzden içimden "Yayınla" butonuna basmak da gelmedi, iki kelime yazmak da gelmedi, iki kelime okumak da gelmedi. Böyle zamanlarda insan çok iyi şarkılar keşfediyor, söylemeden geçemeyeceğim. Bu yazıyı yazdığıma göre daha iyiyim, üst üste 10. kez hapşurmamı saymazsak :)

Açıklama niteliğinde bir yazı oldu sanki. Şimdi bugün nedense aklıma gelen ve sürekli dinlediğim Powerpuff Girls jenerik müziğini buraya bırakacağım ve buralarda yokken yayınladığınız yazıları tek tek okuyacağım:)

8 yorum:

  1. Merhaba,

    Üst üste 10. kez olan şeyle ilgili olarak:
    Mutlu yaşayın :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  2. Herkesin hayatında kötü anlar geçirdiği dönemler oluyor. Umarım bundan sonra daha iyi olursun.

    Ben sadece bir haftadır takip ettiğim blogları okumuyorum ve o kadar çok yazı birikmiş ki. Şimdi hafta sonumu o yazıları okuyup yorum bırakarak değerlendireceğim. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok teşekkür ederim.

      Evet, ama toplu halde okumak da ayrı keyifli!:)

      Sil
  3. Meydan okumaya yorum yazamıyorum. Teknik bir sorun mu acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense yorum yazmayı kapatmışım :( Düzelttim.

      Sil
  4. Bir senedir benim de nedense işlerim hep ters gidiyor fakat insan her nasılsa bir şeylere sarılmasını öğreniyor. Şarkılar yine kurtarıyor insanı. Bazen sadece anlamsız görüntüler. Umarım en az zararla atlatılır böylesi dönemler. Stay strong :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Atlatılıyor illa ki, dediğin gibi en az zararla olsun da :)

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)