Blogları Canlandırma Projesi | K-Pop - vulnicure

8 Mart 2022 Salı

Blogları Canlandırma Projesi | K-Pop

Merhabalar,

Bu sıralar blog etkinliklerine sarmış durumdayım :) Seviyorum böyle etkinlikleri. Hem yazı fikri veriyorlar, hem de yazma motivasyonu. Okuyan insanlarla fikir alışverişi yapmak da ayrı güzel.


Fighting blogu Blogları Canlandırma Projesi kapsamında hem keyifli hem de düşündürücü 12 aylık konu seti paylaşmış. Bu seferki proje öncelikle adıyla ilgimi çekti çünkü ben de zaten blogunu yıllar sonra canlandırmaya çalışan biriyim. Ancak konular da en az projenin ismi kadar ilgi çekici. Sınav dönemleri gibi yoğun zamanlar sebebiyle her ay aynı aktiflikte katılabileceğimi sanmıyorum ancak yine de yıl sonuna dek etkinliği sürdürmeyi çok isterim.



Aylık temalar yukarıdaki gibi. Ben yazıyı 1.5 ay kadar geç gördüm ancak sağ olsunlar beni yine de etkinliğe kabul ettiler, bu yüzden etkinliği düzenleyenlere ve katılanlara çok teşekkür ederim :) Bu seferlik ocak ve şubat ayının yazılarını hızlıca yetiştirmeye çalışacağım ve içinde bulunduğumuz mart ayından itibaren aylık temaya uygun şekilde etkinliğe katılanlarla birlikte ben de devam edeceğim.


Bu aslında bir duyuru yazısı ancak yine de ocak ayının temasıyla alakalı küçük bir şeyler eklemek istedim. Bu yüzden yazıyı bu yıl ocak ayında çıkan en sevdiğim 5 k-pop şarkısıyla bitiriyorum.


OnlyOneOf - gaslighting

YUJU - Play

fromis_9 - 0g

PENTAGON - The Game

YENA - Pretty Boys


Etkinliğin duyuru yazısına gitmek için buraya tıklayabilirsiniz. 

14 yorum:

  1. Katılmakla iyi yapmışsın. :) Şarkılara bit göz attım, uzun zamandır k-pop dinlemiyorum. Pentagon'u beğendim en çok.
    Eskiden en severek dinlediğim gruplar SS501 ve Bigbang'di.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bayağı eskilerdenmişsiniz ya :) SS501 uzun yıllardır yok ama bir zamanların en büyük gruplarından biriydiler cidden. Ben de Boys Over Flowers sebebiyle çok severdim o dönemlerde. Bigbang ise bambaşka bir evreydi. Onlar yakın zamanda şarkı çıkaracaklar, burada da paylaşırsam belki konuşuruz sizinle :)

      Sil
    2. Konuşuruz tabi, bilmiyordum yeni şarkı çıkaracaklarını. :) Grupta sesini en sevdiğim kişi T.O.P. Sesi diğerlerinden daha kalın ve baskın çıkıyor. :)

      Sil
    3. Favorim o değil ama Seungri dışında hepsini seviyorum ben de :) Bu arada T.O.P grubun bağlı olduğu şirketten ayrılıyor, bahsettiğim şarkı sonrasında solo kariyerine ağırlık verecekmiş.

      Sil
  2. Ben de eskilerdenim. İlgimi çeken grupların üyelerini az çok tanısam da yakinen ne yapıyorlar pek ilgilenmiyorum. Pentagonun bir kaç şarkısını biliyorum sadece. En son ilgimi çeken gruplar; Stray Kids, Ateez, The Rose, Day6, A.C.E. Onları da son zamanlarda pek takip etmiyorum. Etkinliğimize hoş geldin. Seni de grup listesine ekliyorum. Aşağıdaki linkteki listede bulunan Tüm grup üyelerini takibe alabilirsin. :) Ayrıca etkinlik kurallarına göz atıp merak ettiklerini sorabilirsin. :)
    https://okurixx.blogspot.com/p/2021-bcp_13.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş buldum, çok teşekkür ederim hem burada hem de Instagram'da sıcak karşılama için :) Bu link çok iyi oldu, mobilden düzgünce takip edemiyordum her şeyi biraz da geç kaldığım için.

      Ben de şimdilerde çok ilgilenmesem de Stray Kids'e bir ara kafayı takmıştım, piyasaya farklı bir soluk getirdiler bence :) Diğer grupları da az çok tanıyorum ancak ben de tam takipte değilim. Sadece A.C.E.'in geçen yıl İstanbul'daki konserini kaçırdığım için üzgünüm :D

      Sil
  3. Ben de varım bu etkinlikte. Senin de olmana sevindim. Geçen sene başladık, ben de birkaç ay gecikmeyle katılmıştım. Her ay yazacak zaman bulamayabilirsin, yazılarını önceden hazırlarsan büyük kolaylık oluyor. Mart ayının yazısını ocakta yazmıştım ben :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hem yorum hem de harika öneri için :) Yoğun geçeceğini tahmin ettiğim zamanlar için böyle yapacağım mutlaka.

      Sil
  4. teşekkürler şarkılar için, hoşgeldin etkinliğe, black swaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve hoş bulduum :)

      Sil
    2. izledin mi şovu, black swan ı :) yeni şovu, jungkook :)

      Sil
    3. Haberim bile yoktu, izleyeyim hemenn

      Sil
  5. K pop da bildiğim 2 şey var 1 bts 2 black pink bir de şey vardı psy gangnam stayla :D baya görüyorum Kore ile ilgili şeyler :) umarım bir gün konserlere gider dinlersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) Gangnam Style bir efsaneydi ya :))

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)