Yardım :) - vulnicure

26 Mart 2022 Cumartesi

Yardım :)

Merhabalar, 

Öncelikle, bu yazı en kısa sürede kendini imha edecektir :)

Blogumdaki kategoriler çok karmaşık bir durumda oldukları için onları düzenleyecektim ancak sonradan düzenlenen yazıların Okuma Listesinde sanki yeni paylaşılmış gibi tekrar çıktıklarını fark ettim. Kaç senelik yüzlerce yazıyı spam yapar gibi Okuma Listesine sokmak istemiyorum ancak buna sebebiyet vermeden istediğim şeyi nasıl yapacağıma dair bir çözüm bulamadım. Eskiden böyle olmadığına eminim, yeni gelen bir düzenleme ya da benim farkında olmadığım bir ayar buna sebep oluyor sanırım. Bilgisi olan varsa yorumlardan ya da sağda linklerini bıraktığım e-posta/Instagram hesabımdan bana ulaşabilirlerse çok sevinirim.

14 yorum:

  1. Denemedim ama yayınlanma tarihi var blog yayınlarken, oradan tarihini orijinaline ayarlarsan otomatik yerine görünmeyebilir. Otomatik olan yayınladığın güncellediğin tarih saate göre yayın yapıyor, ondan kaynaklı olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim. Hemen denedim ama maalesef olmadı bu :( Zaten düzenlenen yazılar yine de o tarihte yayınlanmış gözüküyor ama feed'e yeni gibi tekrar giriyor, neden anlamıyorum :/

      Sil
    2. Hadi ya :/, benim feedimde görünmüyor bu arada, sadece sana mı görünüyor acaba?

      Sil
    3. Zannetmiyorum çünkü farklı e-postadan blog açarak denedim, yine de aynısı oldu :( Benim feedimde de takip ettiğim kişilerin paylaşımları edit geldiyse tekrar çıkıyor zaten

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Tüh :( Halledemeyeceğim gibi gözüküyor

      Sil
  3. https://www.instagram.com/delikizinbohcasiblog/

    https://www.deryasoyguel.com/

    derya arkadaşımıza bir sorsan ya bunu. blog veya instadan. deep dedi diyebilirsin :) sölerim ben de ona :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba deep bana yazdı ama sorunu anlamadım. Genelde otomatik yapınca veya tarih değişince yeniden yayınlanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim. :)) Tarih değişmiyor aslında aynı kalıyor ama yine de yeniden yayınlanmış gibi okuma listesine düşüyor. Yine de biraz kurcalayayım tekrar, belki bulurum bir yol, çok sağolun

      Sil
    2. Tarih değişmese de güncelle deyip kaydediyoruz belki o yüzden yeniden listeye düşüyordur. Ben çok güncellerim eski yayınları ama hiç dikkat etmedim daha önce listeye aslında fena bir şey değil. Güncellenmiş yazıya tekrar dikkat çekilmiş olur ☺️

      Sil
    3. O açıdan bence de faydalı ama ben eski yazılarımın etiketlerini tek tek kurcalayacağım, kaç yüz tane yazı tekrar okuma listesine düşünce rahatsızlık vereceğim takip edenlere 😓 Onu düşünerek sormuştum zaten ama anladığım kadarıyla pek de bir çözümü yokmuş. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için ☺️

      Sil
  5. 😅😅😅geçen yıl ben de yüzlerce yazımın etiketini değiştirdim aynı şey olduysa epey bir kızan olmuştur bana da 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)