30 Mutlu Gün #12 - vulnicure

12 Nisan 2022 Salı

30 Mutlu Gün #12

30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğin detayları linkte.


Bugün buralara dönmeme vesile olan çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuk. Önce biraz dolandık, belediyelerin kitap fuarlarını gezdik. Kitaplar fiyatlarıyla dudak uçuklattığı için fuarlardan pek memnun ayrılmadık ancak devamında bir yerde oturup lezzetli bir kazandibi ve kahve eşliğinde sohbet ettik. Her şeyden konuştuk, çok da güzel konuştuk. Arkadaşım benim için pek bilmediği bir rotadan uzun bir yolculuk yaparak geldi, hem ziyaretiyle hem de hoş sohbetiyle beni çok da mutlu etti. Bugünün mutluluğunu da buraya böyle not düşmüş olayım istedim.


Bugün hava bir garipti. 5 dakika yağmur yağıyor ve sonrasında güneş gözlüklerini takma isteği uyandıran bir aydınlanma oluyordu. Bu kararsız havaya her birini temsil eden 2 farklı şarkı bırakmak yakışır.


Güneş - Yağmur

6 yorum:

  1. Arkadaşla sohbet ederek geçirilen gün direkt olarak mutlu geçirilmiş sayılır. Benim de bir günüm bununla ilgili olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, her günümüz böyle eş dostla geçse keşke :)) Okumak için sabırsızlanıyorum.

      Sil
  2. cure batista :) bol yürümeli ne güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, yürümek bile insanı mutlu ediyor hele bir de sevdiklerinle olunca :))

      Sil
  3. Değil mi ya, gördükçe mutlu oluyorum ben de :) Biz bu mevsimde Japonya'da olmalıyız asıl o sakuraları görmek için :)))

    Ben en son 2020'de daha pandemi buralara sıçramadan büyük bir fuara gitme şansı yakalamıştım ama daha o zaman kitaplara büyük zamlar gelmeden bile o eski hava yoktu. İnternetin getirdiği imkanlar bizi artık istemsizce uzak tutuyor fuarlardan sanırım :( Umarım sen fuara gidersen mutlu dönersin, bazen çok değişik şeyler bulunabiliyor fuarlarda. Sahaf kısımlarını da iyi gezmek lazım:))

    YanıtlaSil
  4. Umarım :)) Ne güzel olurdu sahiden, ben de çok istiyorum.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)