30 Mutlu Gün 27-28 - vulnicure

28 Nisan 2022 Perşembe

30 Mutlu Gün 27-28

 30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğin detayları linkte.

Etkinliğin son günlerini hiç sekteye uğratmadan yazarım diye planlıyordum ancak evdeki hesap çarşıya pek uymadı. Dün biraz yorgundum, gece de bir türlü uyuyamamıştım. Dışarıya çıkmama gerek olmadığı için gündüz saatlerimin çoğunu uyuyarak geçirmişim :) Bloga fırsat kalmadı tabii. Böyle günleri pek sevmiyorum, sanki hayatımdan zaman öldürüyor gibi hissediyorum.


#27: Amazon'un bahar indirimiyle bu ayın başlarında hatırı sayılır bir miktarda alışveriş yapmıştım, hatta kitaplar gelince bu etkinlik kapsamında blogda bahsettiğimi de hatırlıyorum. Dün akşam Amazon'dan arka arkaya bir sürü e-posta geldi, ben de haliyle meraklanarak açtım. Meğer bu bahar indirimi sonrası benim satın alım yaptığım bazı yerler kitapların fiyatını tekrar düşürmüş, Amazon'da aradaki fiyat farkını hesabıma hediye kartı olarak tanımlamış. Toplam tutar beni yeni kitaplara boğacak yüklü bir meblağ değil ancak bir müşterinin gönlünü kazanmak için fazlasıyla yeterli olduğu kesin. 


#28: Bugün bir süredir içten içe canımı sıkan bir durumun çözülmeye başladığını hissettim. Belki bazı şeyler tekrardan eskiden olduğu gibi olmayacak ama en azından 1 hafta öncesinden daha ileri bir konumda olduğumuzu biliyorum.

9 yorum:

  1. Keşke bende bu etkinliğe katilabilseydim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mutluluklarınızı bu etkinlik dışında kendi kendiniz de yazabilirsiniz, ne güzel olurhatta :))

      Sil
  2. Amazon'dan hiç alışveriş yapmadım ama düşünceli davranmışlar. :) Aradığım bazı kitapları bulamıyorum orada ama fırsat olursa bulduklarımı alırım. Hangi kargoyla gönderiyorlar kitapları?
    Sorunların çözülmesi insana hep iyi gelir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam Kolay Gelsin ile çalışıyorlardı, Prime olunca belli bir saate kadar aynı gün getirme şansı da oluyor hemen geliyor :) Pek bulunamayan kitaplar konusunda iyi bir adres olduğunu söyleyemeyeceğim ama bilinen eserler indirimle ucuza oluyor genelde :))

      Sil
  3. hadii çözülsün o durum :) bahar yorgunluğu o yaa :) olur öyle şeyler, yüklenme kendine :) hep bişiler yapmak durumunda değiliz, boşluk tembellik de keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin Deep, hep üretken, çalışkan olmak zorunda değiliz yaa :))

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için ☺️

    YanıtlaSil
  5. Amazon'un bu yaptığını duymuştum. Senin de yararlanmana sevindim. Biz böyle müşteriyi düşünen davranışlara alışkın değiliz. Umarım hiç bozmadan böyle devam ederler. Bu arada kitap alışveriş yazısını hâlâ bekliyorum, söyleyeyim dedim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden, biz insan yerine konulunca şaşırıyoruz ülke olarak. O yüzden bizi kazanmak çok kolay :) Evet evet, aklımda o :) Şimdi planlamalara koyduğum yazılar var ama en kısa zamanda onu da yazacağım, sana sözüm olsun Şule abla :))

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)