30 Mutlu Gün #21 - vulnicure

21 Nisan 2022 Perşembe

30 Mutlu Gün #21

 30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğin detayları linkte.

Bugün hava öyle güzeldi ki güneş beni dışarıya, çayımı kahvemi alıp sahile inmeye çağırıyordu sanki. Şanslı günümde değilmişim, evde yapmam gereken bir sürü şey ve bir an önce bitirmem gereken bir kitap vardı. 5-10 dakika markete yürümeye bile vakit bulamadım. Ben de sürekli arkada bir şeyler dinledim. Bu güzel günde şarkılarımdı beni mutlu eden, bu sebepten son zamanlarda mutlu zamanlarıma fon müziği olmuş kimi şarkıları bir araya getirdim. Dilerim bu yazıyı okuyanlara da mutluluk getirirler :)


Kacey Musgraves - Butterflies 

Red Velvet - Peek a Boo

Rina Sawayama - Comme des Garçons (Like the Boys)

MOMOLAND - BBoom BBoom

Little Simz - Point and Kill (ft. Obongjayar)

f(x) - Love Hate

Kanye West - Touch the Sky

West Side Story Cast 2021 - America

KARA - Step

5 yorum:

  1. comme des garçons, piki teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  2. America'yı Şebnem'in yazısından görüp dinlemiştim. O da çok sevmişti. Filmi izlemediğim için sayenizde şarkıdan haberim oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de ilk orada görmüştüm şarkıyı ama izleyince daha da sevdim :) Filmin en iyi ve renkli şarkısı bence. Ben teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Bunu okuyunca çook mutlu oldum. :)) Yine beklerim o haldee :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)