30 Mutlu Gün #19 - vulnicure

19 Nisan 2022 Salı

30 Mutlu Gün #19

 

30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğin detayları linkte.

Bugün de pek mutlu değilim aslında. Havadan mı, bilemiyorum, bir durgunluk var üstümde. Sürekli kafama bir şeyler takılıyor ve panikleyip bunlara dair sonsuz farklı senaryo kuruyorum kafamda. Ama bugün bilgisayarı açacak ve sorumluluklarımı listeleyip yapacak kadar enerjim var en azından. O yüzden suni de olsa mutluluk ibarelerini hayatımda bulabilirim diye düşünüyorum.

Dünkü yazımda Fantastik Canavarlar'ın yeni filmini izlediğimi söylemiştim. Filmden sonra Wizarding World'ün büyüsüne tekrar kapılır gibi oldum, bu sabah rafımdan ilk kitabın resimli özel baskısını aldım. Biraz göz atarımla başlayan süreç epey bir okumayla ilerledi. İnanır mısınız, bu bana çok da iyi geldi. Uzun zamandır konuşmadığım eski bir dostumla tekrar karşılaşmış gibi hissettim. Ne tesadüf ki 2 yıl önce bugün de 3. kitabın özel baskısını okuyormuşum. O zaman önü belirsiz, korku dolu bir karantina dönemindeydik ve arka arkaya okuduğum bu resimli kitaplar bana çok iyi gelmişti. Şimdi yine o dünyada teselli buluyorum sanırım, o yüzden arka arkaya olmasa da tüm kitapları baştan okumayı düşünüyorum. Hem Ateş Kadehi'nin resimli baskısını bir türlü okuyamamıştım, onun içindeki resimleri de sonunda görmüş olurum.


Malumunuz, Amerika'da Coachella mevsimi geldi. 2010'ların ortalarında Oscar takip etmek gibi bir şeydi orada olanları takip etmek; ben de adımımı atamayacağım bir yerin kim ne giymiş, kim headliner olmuş gibi tüm detaylarını takip ederdim o dönemlerde. Şimdilerde hiç ilgimi çekmese de 2NE1'ın sürpriz bir performansla sahneye çıkışını öğrenince Youtube'a koştum. 2NE1 en son 2015 MAMA Ödül Töreni için böyle bir sürpriz hazırlamıştı ve hiç beklenmedik bir anda dört üye birden sahneye çıkmıştı. Şimdi aktif olmamalarına rağmen Coachella'ya çıkan 2. kadın k-pop grubu oldular ve eminim benim gibi pek çok eski hayranlarını duygulandırdılar. Böyle bir grubu elinden kaçıranlar utansın diyorum sadece :)


Bu arada dün Kadıköy Sineması'nda Vortex gösterimi sonrası Gaspar Noe sürpriz bir şekilde boy göstermiş. Bugün de İstanbul Film Festivali kapsamında Atlas Sineması'na gelecekmiş. Ne tatlı bir sürpriz. İstanbul'daki Gaspar Noe tutkunları şu birkaç gün interneti iyi takip etsin bence, belki başka yerlerde karşınıza çıkar :)


2NE1 - Scream

The Cure - Kyoto Song

5 yorum:

  1. gaspar ı telden çekmişler hep, izledim, komikli konuşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett :) Bir de partilemiş dün, Twitter'da herkes onunla beraber fotoğraflarını paylaşıyordu :)

      Sil
  2. Harry Potter kitaplarını ve filmlerini çok severim ama Wizarding World ifadesini senden öğrendim. Diğer yazında ve burada karşıma çıkınca neymiş diye internette arattım. Şimdiye kadar duymamam ilginç.

    Harry Potter'ı tekrar okuma planı uzun zamandır kafamda var ama bende bütün kitapları yok. Bir ara bütün seriyi almam lazım, onu da şimdilik erteliyorum. Birkaç sene daha bekleyeceğim sanırım. On sene sonra da kızımla beraber okuyacağım inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir kavram aslında ama iki serinin yanı sıra yakında gelecek oyun, dizi projelerini vs. de kapsadığı için yavaşça hepimizin hayatına girecek bence :)

      Zeynep'le birlikte okumak çok daha keyifli göründü benim gözüme, ertelemeye değer :))

      Sil
  3. İyi ki söyledin, hislerimiz karşılıklı :) Bazı açılardan hayata bakışımızı ve şu an yaşlarımız sebebiyle hayattaki konumumuzu, kendimizi arayışımızı birbirimize benzetiyorum. Yani en azından senin yazıların benim arayış sürecimde çok yardımcı oluyor bana :) O yüzden günlük hayatta da iyi anlaşırdık gibi geliyor :)

    Müzik insanı mutlu edebiliyor sahiden :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)