30 Mutlu Gün #2 - vulnicure

2 Nisan 2022 Cumartesi

30 Mutlu Gün #2


 30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğin detayları bu linkte.


Bugün beni mutlu eden şey arkadaşımla sahafta gezerken baktığımız kitabın içinden çıkan şu çizim oldu. Hangi kitaptı şu an hatırlayamasam da Maksim Gorki'nin bir kitabıydı, zaten görselde de onun fotoğrafı ve imzası var. Kitabın eski sahibi bir kitaptan alınabilecek maksimum verimi alarak hem fotoğrafa hem de imzaya kendi yorumunu getirmiş. Aramızda kalsın, orijinaline fark atmış bence :)


7 yorum:

  1. Güzel bir etkinlikmiş. Mutlu olmaya, gülümsemeye ne çok ihtiyacımız var şu günlerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle, aslında sırf bu yüzden etkinliğe katılmak istedim :)

      Sil
  2. ha haaaaa ben de bayılırım sahaflarda bulduğum kitapların içinden çıkan böyle şeylere, yazılara veya kağıtlara :)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim, seni de etkinlikte görmek çok güzel olacak. :))

    YanıtlaSil
  4. Çok iyiymiş. İkinci el kitaplarda her türlü sürpriz çıkıyor insanın karşısına :-)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)