30 Mutlu Gün 4-10 - vulnicure

10 Nisan 2022 Pazar

30 Mutlu Gün 4-10

Merhabalar!

30 Mutlu Gün'e devam ediyoruz. Etkinliğe katılmak için hala geç değil, katılmak isteyenler varsa detayları bu linkten okuyabilirler. Ben bu haftam çok yoğun olduğu için bir türlü bilgisayarı açmaya vakit bulamadım ama mutluluk sebeplerimi telefonuma not aldım. Sonunda da rahat kafayla toplu yazmak istedim. 


#4: Reddit'te r/place diye bir şey çıktı. Burada kocaman boş bir dijital tuval var ve kullanıcılar 5 dakikada bir olmak şartıyla istedikleri renkte bir pixel bırakıyorlar ve sonuç olarak işbirlikleriyle ortaya kolektif bir dijital sanat çalışması çıkıyor. Bu etkinlik aslında 2017 yılında da yapılmış, bu sene ise 1 Nisan'da 2.'si yapılmış. Sanıyorum ki internette yakaladığı popülariteyle ilkini de geçti. Reddit üyelerinin birleşip ortaya çıkardıkları çalışmaları görmek, arada onlara yardım etmek ve savaşlara tanık olmak gerçekten çok eğlenceliydi. Kimi topluluklar müthiş eserleri tuvale taşıdılar, sonra da korumak için ellerinden geleni yaptılar.


#5: Grammyler düzenlendi. Oscar'da olduğu gibi töreni izleme şansı bulamadım ama asıl bu tören izlemeye değer bir pozitiflikle geçmiş gibi görünüyor, keşke izleseymişim. "Main pop girl"lerden ziyade Silk Sonic, Jon Batiste gibi isimlerin ödüllendirildiğini görmek heyecan uyandırıcı. Bu vesileyle Silk Sonic'in albümünü severek dinledim, Leave the Door Open'ın tüm ödüllerini hak ettiğini düşünüyorum. Batiste çoğumuzu albümü kazanmasıyla şaşırttı, dinlemediğim için fikrim yok ancak Freedom'a bayıldım. Olivia Rodrigo geçirdiği harika 2021'i son bir kez ödüllerle taçlandırdı, Billie Eilish ise eli boş döndü. 

BTS'in Butter performansı çok eğlenceli olmuş, kaç kilometre öteden şu sıkıcı Amerikan törenlerine renk getiriyorlar gerçekten. Aday oldukları kategoriyi Doja Cat ve SZA'nın tamamen hak ederek kazandığını düşünüyorum ancak yine de şu törende BTS'in izlenme için kullanılması gerçeğine her sene kızmadan da edemiyorum.


#6: 3 gün arka arkaya sınavlarım çok güzel geçti. Okulumdan soğuduğum ve derslerimden tamamen koptuğum bir dönemde güzel beklentilerle 3 sınavdan da olsa çıkmak beni çok mutlu etti.


#7: Belediye tam benim yolumun üstünde minik bir kitap fuarı açmış, her gün uğruyorum. İlk günlerinde çeşitlilik biraz sınırlıydı ama şimdi çok daha iyi. İstanbul'da düzgün kitap fuarı etkinlikleri şu an yapılmıyor, zaten yapılsa da fiyatlar ateş pahası. Okula giderken her gün 5 dakika da olsa uğradığım için uzun zaman sonra küçük de olsa bir fuar tecrübesi yaşamış oldum.


#8: Bugün en sevdiğim sanatçı Jonghyun'un doğum günü. Eğer sınavlarımla uğraşmam gerekmeseydi bugün ona özel bir yazı hazırlayıp blogumda yayınlayacaktım ama maalesef zaman bulamadım. Jonghyun'un kendi bestesi bir doğum günü şarkısını tam ses dinlemeye değer bir gün bugün.


#9: Vize dönemim resmen bitti. Okulla bağım her geçen gün kopmaya devam etse de böyle dönemlerin son bulması en azından kafamı rahatlatıyor.


#10: Benim sınavlarım bitti, kardeşlerim de okul ara tatiline girdi. Bugün hem kendimle hem de onlarla vakit geçirebileceğim bir gün olduğu için mutluyum.

5 yorum:

  1. Bilgisayar her zaman açılmıyor. Ben de aynı senin gibi telefonuma not alıyorum. Zaman bulunca toplu olarak yazacağım.


    Sınavlarının güzel geçmesine sevindim. Şimdi tatilin tadını çıkarabilirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi, not da almazsak unutuyoruz sonra :) Şu Blogspot da bir türlü mobile entegre olamadı, 2022 yılında inanılır gibi değil.
      Çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. reddit bakayım. sınavlar vizeler oh oh iyi :) kardeşlerle zaman geçirmen eğlenceli olmalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper oluyor hem dee :)) Okullar açıkken aynı evde özlüyorum onları.

      Sil
  3. Çok teşekkür ederimm :) Evet, gerçekten çok güzeldi. O eserlerin yapımında aktif rol oynayan insanlar neler hissetmiştir tahmin bile edemiyorum.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)